סל קניות
0item(s)

אין מוצרים בעגלת הקניות.

 

טרוניק פועלת בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ואף מעבר לכך עבור הלקוח .
להלן מקרים המדיניות לגביי מצבים נפוצים , לכל השאר אנחנו פועלים בהתאם לחוק :

1. הזמנתי מוצר והבנתי כי זה לא המוצר המתאים עבורי

ראשית אנו ממליצים ליצור קשר עם השירות לקוחות ולוודא כי אכן זה לא המוצר המתאים .
במידה שהמוצר אינו נכון אנא שלח אלינו את המוצר.לאחר שיתקבל במחסיננו המוצר אנו נתאם איתך החלפה או זיכוי בהתאם לבקשתך. 
מדיניות זו תקפה עד כ 30 מיום ביצוע ההזמנה .
 

2. קיבלתי מוצר פגום  

אנו מבצעים בדיקות מעמיקות ושגרתיות לספקים שלנו (בדיקות סטטיסטיות לכמות מוצרים לא תקינים) וע"י כך מפחיתים ככל שניתן את אחוז התקלות.
אך אם יצא וקיבלת מוצר פגום אנא שלח אלינו , ולאחר שהמוצר יתקבל במחסיננו נפעל בהתאם לבקשתך (החלפה או זיכוי ). 
חשוב לציין - כי אנו נשלם עלות השילוח אלינו. אנו נזכה אותך לחשבון בנק שלך ישירות או באמצעות ה PayPal .
מדיניות זו תקפה עד כ 30 מיום ביצוע ההזמנה .
 

3. אני לא מעוניין במוצר 

זוהי זכותך המלאה ואינך צריך לפרט מדוע.
אנא שלח את המוצר אלינו , לאחר שהוא יתקבל במחסן אנו נבצע בדיקות תקינות ושלמות ולאחר מכן נזכה אותך
(דרך חשבון הבנק / כרטיס אשראי /  PayPal בהתאם לבקשתך ) .
מדיניות זו תקפה עד כ 30 מיום ביצוע ההזמנה .
 
 

 איך שולחים אלינו ? 

1.ראשית כדאי לעדכן אותנו.
2. נא לשלוח בדואר רשום בצירוף הקבלה.
    יש לשלוח את המוצר במעטפה מרופדת בבועות אוויר (פצפצים) .
    הכתובת למשלוח:
    המלאכות 121 מודיעין 
3. את מס' המעקב של הדואר רשום יש לשלוח לנו לדוא"ל של שירות הלקוחות או דרך הצור קשר באתר.
4. לאחר שנקבל את חבילה אנחנו ניצור איתכם קשר.
 
 
יש לציין כי החלטת שירות הלקוחות גוברת על המדיניות הכתובה בדף זה.
 
נשמח לעמוד לשירותכם,
צוות טרוניק.